מדפסת משרדית
אנו מקבלים פניות רבות מבעלי עסקים, חנויות ומשרדים המבקשים לרכוש מדפסת משרדית שתשמש אותם לצרכיי הפעלות המשרדית הקיימים אצלם. אחד הדברים הבסיסיים הראשונים שאנו עושים הוא לברר מספר דברים על סוג העסק, אופיו ובעיקר על ההיסטוריה של הפעילות המתקיימת בו. בירור זה הוא חשוב חיוני ואף הכרחי על מנת להתאים לכם את המדפסת המשרדית הנכונה עבורכם. אם מדובר בעסק קטן שבו יש מעט מאוד כניסה ויציאה של לקוחות שכמעט ולא מתקיימות בו ישיבות או צורך בהעברת חומר מצולם או מודפס אז במקרה כזה נמליץ לכם על מדפסת משרדית בסיסית שתיתן לכם מענה לאותם צרכים בסיסים שיש לכם במשרד.
טיפים לבחירת מדפסת משרדית
מדפסת משרדית לא צריכה להיות גדולה חזקה או מהירה במיוחד אם השימוש בה הוא מועט ומינורי – כמובן שבחירה מעין זו במדפסת משרדית בסיסית תחסוך לכם לא מעט כסף. חשוב לומר עוד שעל אף ולמרות הבחירה (של חלק מהלקוחות) במדפסת משרדית בסיסית, אין זה מעיד על האיכות שלה- חשוב וכדאי שהיא תהיה איכותית מבחינת החברה המייצרת אותה, מבחינת האחריות שהיא מגיעה עימה על מנת שתדעו שהמדפסת המשרדית תוכל לתת לכם מענה איכותי למשך תקופה ארוכה וללא תקלות מיותרות ו"כאבי ראש" מיותרים.
במקרים אחרים שבהם אנו מבינים לאחר הבירור הראשוני (של הצרכים ושל הפעילות המתקיימת במשרד) כי מדובר במשרד גדול בעל פעילות ענפה וצורך בהיקף גדול של הערת צילום הדפסת או סריקת מסמכים אנו נמליץ דווקא כן להשקיע במדפסת משרדית חזקה שתדע לתת לכם את העמנה הטוב שיותר, תחסוך זמן לעובדים, לא תפריע בקצב במהיר שבו מתנהלים הדברים ותאפשר זרימה חלקה של ביצוע הדברים. מדפסת משרדית איכותית תדע גם לתת מענה לכל הפעולות הללו ולעמוד בעומסים לאורך זמן כאשר היא תקינה ואיתנה