השכרת מדפסות לעסקים
לא פעם שואלים אותנו לקוחות בין אם מדובר בלקוחות עיסקיים או לקוחות פרטיים מה עדיף מבין שתי האפשרויות להשכיר או לקנות מדפסות ובמיוחד כשמדובר בעסקים, אירגונים או חברות גדולות, חשוב להם לקבל מאיתנו טיפים ועצות שיוכלו לעזור להם לגביי הסוגיה מה עדיף: השכרת מדפסות לעסקים או רכישה שלהן.
אז נאמר שגם כאן כמו בכל דילמה יש יתרונות וחסרונות לכאן או לכאן ואולי אפשר לומר באופן כללי לגביי שאלת "השכרת מדפסות לעסקים - כן או לא" אין תשובה אחת חותכת וחד משמעית. כל עסק יבחר לגופו של עניין את השיקולים המכריעים לפי המתאפיינים והצרכים המתקיימים בבית העסק שלו ולכן גם לכל עסק - הפתרון הוא שונה והתשובה היא אחרת.
ייעוץ לגבי השכרת מדפסות לעסקים?
במקרה כזה תוכלו להתייעץ עימנו נקודתית ואנו נדע לעשות יחד עמכם תחקיר קטן ונבחן לעומק את הצרכים שלכם בבית העסק ולפי זה נוכל לייעץ לכם לגביי השכרת מדפסות לעסקים שלכם או רכישה של מדפסות. השיקולים הם רבים והם קטנים כגדולים למשל: כמות הדפים שאתם נוטים לצרוך בחודש, עד כמה קריטי בעסקים שלכם זמינות ההדפסה ומה קורה אם המדפסת מתקלקלת, האם יש בחברה אדם שיש לו אפילו מעט ידע טכני שיוכל להתמודד עם תקלות ויש עוד שיקולים רבים ונוספים.
יתרונות בהשכרת מדפסות לעסקים
להשכרת מדפסות לעסקים יש יתרונות ברורים אתם בעצם בוחרים ב"ראש שקט" – יש מי שמביא אליכם את המדפסות, מטפל בהן בכל תקלה טכנית קטנה כגדולה ובאופן כללי מוודא שהמדפסות תמיד תקינות. יש עסקים שהם יש צורך במדפסת אחת ויש עסקים שהם בצורך הא במספר רב של למדפסות הכל לפי היקף צרכי ואופי העסק אליו המדפסת מיודעת ולכן עבורם השכרת מדפסות לעסקים שלהם היא עסקה מאתיה ומשתלמת יותר מהאופציות האחרות. אנחנו בג'נרל אלקטריק נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם לגביי סוגיה זו.