השכרת מדפסות למשרד
כפי שכבר ציינו כאן, השכרת מדפסות למשרד הינה אחת הפעולות הראשוניות והבסיסיות של כל משרד בהקמה היא מתן מענה ופתרון לכל הפעולות המשרדיות ורכישה של מדפסות למשרד שידעו לבצע צילום מסמכים, סריקה, העברת פקסים והדפסת מסמכים. יחד עם זאת בשנים האחרונות נהוגה שיטה חדשה של השכרת מדפסות למשרד במקום רכישה של מדפסות. בחירה זו יש לה את היתרונות שלה והיא מתאימה במיוחד או יותר לסוג מסויים של לקוחות לצורך הדוגמא – אם מדובר במשרד אשר פעילותו מראש נקבעה להיות זמנית למשל: משרד מכירות של נדל"ן שיושב סמוך לדירות לדוגמא אשר ידוע מראש כי פעילותו צפויה למספר קצר של חודשים (עד אשר ימכרו כל הדירות בפרויקט ) ואז פעילותו תופסק, במצב כזה אין צורך ואולי לא נכון כלכלית שבאותה החברה יבצעו רכישה של מדפסת אלא נכון יותר עבורם להזמין השכרת מדפסות למשרד שתסייע נקודתית אך ורק לפרק הזמן הנדרש להם..
למי מתאימה השכרת מדפסות למשרד?
השכרת מדפסות למשרד מתאימה במיוחד או טובה גם לעסקים שבהם כמות הדפסת הדפים היא רבה מאוד ולרוב ניתן להעריך כי השכרת מדפסות למשרד כלכלית ומתאימה לעסקים שמדפיסים מינימום של 1800 דפים בחודש (בממוצע כמובן).
איך מבצעים השכרת מדפסות למשרד?
את השכרת מדפסות למשרד ניתן לבצע בכמה דרכים – האחת עובדת בשיטה שבה נקבע פרק זמן של כמה חודשים שבכל חודש משלם בעל העסק סכום שנקבע מראש בהסכם שבין שני הצדדים ובסוף תקופת השכרת מדפסות למשרד הוא מקבל את המדפסת לידיו – כך שהרווח של בעל העסק הוא כפול ומכופל. ניתן לראות זאת כמעין רכישה בתשלומים... אפשרות אחרת של הסדר של השכרת מדפסות למשרד פירושה שבעל העסק משלם אך ורק עת ה"תוצרת" כלומר הוא משלם אך ורק על כמות הדפים שהודפסה בפועל ואינו משלם על המכשיר עצמו. בהתאמה, בכל רגע שיבחר להפסיק את השירות – המדפסות אינן הופכות לרכושו (גם לא לאחר תקופה) אלא חוזרות לידיה של חברה שעימה הוא ביצע את ההסדר להשכרת מדפסות למשרד. נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם לגביי אחד המסלולים במידה ואתם מתעניינים בהשכרת מדפסות למשרד.