השכרת מדפסות
עם התפתחות המחשבים בשנים האחרונות והאינטרנט (שדרכו אנחנו מתקשרים ברמה היום יומית והשוטפת), עלתה גם חשיבותן של מדפסות כמעט בכל בית, עסק, חנות, משרד וחברה.. למעשה מדפסות הפכו לגמרי לאחד מוצרי הצריכה שניתן למצוא בכל מקום וגם מחירם הפך לידידותי יותר בשנים האחרונות. תקשורת רבה מתבצעת און- ליין ואילו פעמים רבות אנו נדרשים להגיע עם מסמך של ממש ומכאן נובע הצורך הרב בהן.
מה עדיף השכרת מדפסות או רכישת מדפסות?
כאמור ניתן למצוא מדפסות היום כמעט בכל בית ודאי ודאי שבעסקים חברות ואירגונים גדולים שבהם הצורך להדפסת מסמכים הוא רחב היקף פי כמה וכמה. למעשה בכל מה שקשור להדפסת מסמכים בהיקף גדול רצוי וכדאי מאוד לשקול את הכדאיות של רכישת מדפסות ויוצא שעסקים רבים בוחרים בהשכרת מדפסות כבחירה הכלכלית ביותר.
מצד אחד רכישת מדפסות כרוכה בהוצאה כספית (העלות הראשונית של המוצר) והרכישה של הטיונרים ולא מתווספת לכך עלות חודשית נוספת. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את העלות שעלולה להיות במקרה של תקלה של אחת המדפסות, עלות שעלולה להיות לא קטנה בכלל .
היתרונות בהשכרת מדפסות
לעומת זאת כשעסק בוחר באופציה של השכרת מדפסות חוסך את העלות הראשונית של המוצר ואמנם משלם עלות חודשית סמלית קבועה אך זו גם מספקת לו שירות אמין ומהיר של תיקונים בעת הצורך, אחריות למוצר ותפקודו. לעיתים הסכם השכרת המדפסות כולל גם מילוי טיונרים – ומכאן יוצא שבעל העסק פנוי מכל הטרדה הזו של לעסוק בתקינות המדפסות והוא בטלפון אחד פותר את כל הבעיות, במידה וצצות כאלה.
פתרון השכרת מדפסות על פני רכישתן מאפשר גם שדרוג של המדפסות שהרי יש סוגים רבים של מדפסות: החל ממדפסת סיכות, הזרקת דיו, מדפסות לייזר ומדפסות המראה צבע. לעיתים עסקים עוברים תפנית, משנים את האופי והפעילות שלהם וכך יוצא מצב שהשכרת מדפסות מאפשרת לעסק גמישות והתייעלות ע"י היכולת לבחור בסוג מדפסות שונה המתאים להם ביותר כרגע לצרכים החדשים של העסק.